neljapäev, detsember 05, 2019

Hiiri püüdma

Olime teises linnas. Hakkasime minema bussi peale, et koju sõita. Sõit pidi tulema raske, sest buss ei sõitnud Tartusse otse.

*
Kass ütles mulle, et lähme hiiri püüdma. Läksime pimedusse. Kass püüdis hiiri ja mina vaatasin pealt. Pimeduses oli ka koeri, aga neid kass ei söönud.

*
Mul oli ühes keskkonnas kaks omavahel kokku kuuluvat kontakti. Muid kontakte mul seal eriti ei olnud. Need kaks kontakti saatsid mulle suurel hulgal esemete fotosid. Tõenäoliselt nad olid lesbid. Nad hakkasid läbi seina raamatuid riiulist väljapoole lükkama. Lükkasin need tagasi.

*
Olime teises linnas. Olime teel bussijaama, et sealt ära sõita. Mina läksin natuke maad eespool ja teised järgnesid karjas tagapool. Läksin teist teed kui taga tulijad soovitasid. Olin selles linnas ka varem käinud ja mäletasin, et ka minu valitud teed mööda peaks sihtkohta jõudma.

0 vastukaja: