pühapäev, detsember 01, 2019

Kodutee pikkus

Olime Paides. Tõnu võttis palli ja lõi selle üle kahe maja. Kartsin, et pall võis kellelegi pähe kukkuda. Aga mõtlesin, et langedes palli hoog juba pidurdus. Olime ühes kohas. Täna oli ärasõidu päev. Pakkisin asju. Neid oli nii palju, et osad üleliigsed malenupud tuli kotist välja jätta. Mänguloomi oli juurde tekkinud. Tahtsin juba toast väljuda, kui meenus, et kõik vajalikud riided ei ole veel kotis.

*
Kõndisin kodu suunas. Mulle oli räägitud, et selle maa käib ära 20 minutiga, aga mulle tundus, et mitte nii kiiresti. Mulle tuli vastu Ott. Ta ütles jälle, et selle maa käib ära 20 minutiga. Minu meelest täna oli tee veel pikem kui tavaliselt. Lisaks kulus veel aega temaga rääkimisele. Olin Tartu vanalinnas ja liikusin roomates. Leidsin, et vanalinn on nii huvitav, et ma kujutlen ennast kogu aeg sellesse, üle jõe ma ei jõuagi. Panin silmad kinni ja roomasin edasi kinnisilmi. Lõpuks otsustasin silmad lahti teha, et vaadata, kas ma nüüd olen üle jõe jõudnud.

0 vastukaja: