esmaspäev, mai 02, 2022

Edukas sünnipäevaturniir


 



Tänase kiirmaleturniiriga tähistati minu eilset sünnipäeva. Tulemused olid:

1. Runnel 4 punkti
2.-3. Peebo ja Parts 3,5

Kokku 6 osavõtjat ja 5 vooru. Mõtlemisaeg oli 15 minutit, aga Peebo andis oma vastastele aega ette. Puhta esikoha sain kohtuniku lahkuse tõttu. Viimases voorus oli Peebo ja Partsi vahel vaidlus, kas mäng lõppes Peebo võiduga või viigiga, aga Peebo andis järele. Mina kaotasin ainsa mängu Peebole, kui minu mõtlemisaeg lõppes ja Peebol jäi alles 3 sekundit. Mulle tõi täna edu vast ka see, et kasutasin esimest korda turniiril mõtete loendamist, vähemalt püüdsin kasutada. Kodus olen seda juba varem kasutanud. Enne tänast turniiri arvutasin välja, et 15 minuti mõtlemisajaga jõuan enda käigul olles mõelda keskmiselt 3 mõtet, et ei mõtleks liiga vähe ega liiga palju. Mõtete loendamine aitab tagada ka, et mõtlemine ei jääks seisma, muidu võib eriti vastase käigu ajal vahepeal lauda tühja pilguga vaadata.

Enne turniiri algust tegin fotosid. Esimesel pildil on mängumaja vastashoov seestpoolt nähtuna, seal mängisin vanasti liivakastis. Teisel pildil on minu maletreeneri Aksel Rei ning kolmandal klubikaaslase ja pikaaegse metsavenna Aksel Ojaste matuseleht. Neljandal pildil on minu endine trennikaaslane Andres Karba, kes täna oli samas ruumis toimunud kabeturniiril kohtunikuks.

0 vastukaja: