esmaspäev, mai 09, 2022

Uksed ja trepid



Kõik viimasel maleturniiril tehtud fotod ei mahtunud eelmine nädal blogisissekandesse ära, avaldan mõned täna. Mängumajja sisenemisel pildistasin uksi ja treppe. Täna peaks samas kohas toimuma Seljodkini mälestusturniir, aga ma enam iga nädal turniiridel ei osale. Mäletan, kuidas Seljodkin tuli samasse majja Kullamaa mälestusturniirile ja hoidis enne turniiri algust Kullamaa fotot sõrmede vahel. Mäletan ka, et 1990. aastatel Jakobi tänava maleklubis ajasid Seljodkin ja Kullamaa omavahel sageli juttu, neid ühendas vist kirimale. Ühel korral nõudsin ühes välkpartiis kohtunikult viigilisena tunduvas seisus viiki. Kullamaa ütles kõrvalt, et Seljodkinil on ettur rohkem, aga Seljodkin nõustus viigiga kohtuniku otsust ära ootamata. Ühes kõnes ütles Peebo, et ta ei mäleta mitte ainsatki konflikti, mis oleks Seljodkiniga olnud. Ma mäletan ühte korda, kui Volpert süüdistas Seljodkinit aja peale mängus, aga Seljodkin väitis, et ta ei mängi aja peale. Aga ühest teisest korrast mäletan, kuidas Seljodkin pakkus naismaletajatele kommi. Mulle pakkus vahel Marksoo, kuna ma olin tema hõimlane.

0 vastukaja: