pühapäev, mai 01, 2022

45-aastaselt


Sain täna aasta vanemaks ja tegin endast sel puhul foto. Mind on tänavu küll juba kaks korda filmitud, aga siis ma olin 44-aastane. Algul ma ei tahtnud ennast videost näha, aga hiljem vaatasin esimese hiljutise video ära ja teise juba kiiremini. Eile vanemad vaatasid teist videot ja kostis naeru, aga naermise põhjust mulle ei öeldud. Natuke naerdi ka üritusel, kus filmiti, aga videos ei ole naerjatel mikrofon sisse lülitatud. Kodus oli naermise kordasid rohkem. Ühe video leiab Yahoo ja teise Google'i videootsinguga, kui minu nimi sisestada. Ühe leiab ka juutuubist. Ühesõnaga lõppenud eluaasta tõi mulle tõlkijana suurema tunnustuse kui eelmised, mõlemad videod olid seoses tõlkepreemia nominendiks kuulutamisega. Kas selline sündmus edaspidi kordub, seda ei tea. Tunnustus lisab kohustusi, sama lugu on sünnipäevaga. Vähemalt on täna blogisissekande teema olemas, kirjutamispäevi ei taha vahele jätta. Enne jätan fotod tegemata.

0 vastukaja: