reede, mai 06, 2022

Enne kaitsmist

Proovisin anda digiallkirja, aga täna see ei õnnestunud. Võibolla olid juhtmetraadid juhtme väänamise tõttu katkenud. Ema ütles, et tal on ka varsti digiallkirja anda vaja. Mul pidi olema täna kaitsmine, õppisin selleks. Mõtlesin, et ma võin ükskõik kui kaua õppida, korralikult selgeks ma ikka ei saa. Olin juba kaua õppinud. Näitasin Medijainenile, et praegu ma loen tema soovitatud artiklit. Ütlesin, et ma olen seda juba üks kord varem lugenud. See artikkel vanas ajalehes oli Medijaineni enda kirjutatud ja tundus lugedes huvitavam kui ma arvasin. Sain Helle-Reeda käest teada, et mul ei õnnestunud digiallkirja anda sellepärast, et proovisin anda kodust, selle jaoks tuleb minna ühele teisele aadressile. Küsisin, kas Riia maanteele. Helle-Reet vastas, et ühele teisele tänavale. Ta lisas, et selle koha üles otsimine on titekas.

0 vastukaja: