esmaspäev, juuni 12, 2023

Oskuste kontroll ja ettevalmistus

Lähenes Tamuli eksam. Ma ei lugenud konspekti järjest, vaid siit-sealt, et siis ma eksamil midagi ikka oskan vastata. Õppejõud küsis, kes on kuulanud mõnda loengukursust kaks korda. Vaatasin, et mõned tõstavad käe, seetõttu tõstsin ka. K. Lust meenutas, kuidas ta magistrieksamit tegi. Vastasin, et Tamuli magsitrieksam on kerge, aga minul oli see raskem, ma pidin eksamit kaks korda tegema. Teist korda tegemist nõudis vist Medijainen. Vastati, et kindlasti Medijainen. Leidsin, et ega kaks korda tegemine halb ei olnud, ma sain esimene kord ka juba positiivse hinde, aga teist korda tehes sain kokkuvõttes parema hinde.

*
Mõtlesin Peebole rääkida, et see teeb tuju nii heaks, kui saavutab males vahel nii hea tulemuse, millist pole varem saavutanud. Viimati olin saanud esimest korda kolmanda koha. Kui ühel turniiril oleks juba kõiki võitnud, siis oleks tulemus saanud paraneda veel sellega, et keda võita. Viimati oli mul tulemus paranenud, sest ma olin kodus kindla avangu partiisid järjest vaadanud. Mõtlesin, et ma hakkangi malepartiisid avangute kaupa läbi vaatama. Praegu oli mul pooleli Nimzo-India avangu partiide vaatamine, järgmiseks mõtlesin vaadata neljaratsuavangu ümbriku partiisid ja siis erinevate lahtiste avangute ümbriku omi. Nimzo-India avangu omi võis hiljem teisest kohast uuesti vaadata, ma sain raamatust kindla avangu teemat otsida.

0 vastukaja: