laupäev, juuni 10, 2023

Kodaniku arvamused

Ajalehe esiküljel olid paljaste naiste pildid. Keerasin ruttu lahti teise lehekülje. Mul olid parajasti mõned noored naised külas. Nad küsisid, kas ma ajalehest naiste pilte ei tahtnud vaadata. Vastasin, et ma juba nägin. Mõtlesin, et loen ajalehte täistunnini kella kaheni ja siis hakkan õppima. Enne oli aega läinud ka ajakirja lugemisele. Oli näha, et ka magamaminekuni õppimise korral ei saa ma kõike õpitud. Vanasti olin jätnud lihtsalt osa koduseid ülesandeid tegemata ja midagi polnud juhtunud, nüüd püüdsin kõik asjad ära õppida ja sellele kulus kogu päev.

*
Tõnu kandideeris kohalikel valmistel. Taheti, et ma nende valimiste kohta arvamust avaldaksin. Vaatasin, et üks valimisnimekiri on kandnud valimissedelile peale oma kandidaatide nimede ka eessõna, milles tehti üleskutse selle nimekirja poolt hääletada. Mõtlesin, et nii võidakse see nimekiri valimistelt kõrvaldada, sest valimissedel oleks nähtav ka valimispäeval, aga valimispäeval valimisreklaami tegemine oli keelatud. Nimekirjas kandideeris hulk tähtsaid inimesi, nii oleks need kõik valimata jäänud. Ütlesin vastuseks mulle esitatud küsimustele lauseid ja iga lause ütlemise järel tegin pausi, et lause ka paberile üles kirjutada. Kirjutamise käigus kaotasin kogu aeg kirjutusvahendeid ja võtsin nende asemele uusi. Lõpuks läks uue leidmine raskeks.

0 vastukaja: