laupäev, juuni 17, 2023

Sportmängud

Oli valmis saanud uus saun. Olin selle sauna esimene kasutaja. Kui olin parajasti pesemisruumis, siis märkasin, et ma hingeldan. Kartsin, et see tuleb vingumürgitusest, seetõttu läksin eesruumi. Kui ma oleks olnud saunas kellegagi koos, siis oleksin vähem kartnud.

*
Oli algamas võistkondadevaheline malematš. Valisin endale ühe koha välja, öeldes, et mina mängin sellel laual. Vaatasin ringi, et tugevaid osavõtjaid ei ole. Leidsin, et siis ei ole oluline, et ma ei mängi esimestel laudadel.

*
Olin küll malelehe tellimise lõpetanud, aga sain malelehe toimetajalt uue kirja. Kiri oli sõbralikus toonis ja selles sooviti, et ma ühte asja teeks. Hakkasime toas vendadega palli mängima. Laelamp oli korvirõngas, millest me palli läbi viskasime. Ühel viskel ütlesin, et ma ei saanud aru, kas pall läks läbi korvirõnga. Klaus vastas, et ei läinud. Ühel viskel vaatasin, et ma ulatun ka pealt panema. Ühel viskel läks lamp katki.

0 vastukaja: