pühapäev, juuni 11, 2023

Logisev asjandus

Elasime ühes ruumis. Konstruktsioon, mida ma kasutasin voodina, hakkas minu käes logisema ja püsis nüüd püsti ainult toe najal. Varem olin maganud vennaga samas voodis, aga täna läks ta eraldi voodisse. Klassikaaslased tulid konstruktsiooni vaatama. Olin võibolla seadmeid kruttides midagi ära lõhkunud, nüüd kruttis neid seadmeid üks klassiõde. Aparaat hakkas ette mängima minu tehtud fotosid. Mõtlesin, et nüüd kõik näevad, milliseid kahtlaseid fotosid ma olen teinud. Vajutati nuppu, mille mõjul läks ruum maksimaalselt kuumaks. Seejärel vajutati nuppu, mille järel see läks maksimaalselt külmaks. Läksin kõrvalruumi, kus lamas voodis üks vanainimene. Küsisin talt, kuidas ta selliseid temperatuuri kõikumisi talub. Ta vastas, et ega hästi ei talu. Ütlesin, et siin ruumis muutus temperatuur vähem. Läksin aparaadiga ruumi tagasi. Temperatuur oli jälle normaalseks keeratud.

0 vastukaja: