neljapäev, juuni 08, 2023

Fischeri male rekordreiting

Täna mängisin Vint.ee-s kõigepealt Fischeri malet. Vastane jättis palju ette, nii et mul oli laual kaks vankrit ja kaks ratsut rohkem. Panin kahe vankri, ühe ratsu ja ühe etturi koostöös vastasele mati. Pärast seda oli minu Fischeri male reiting 1605 ja süsteem kinnitas, et see on minu kõigi aegade parim Fischeri male reiting. Hetkel oli edetabelis ainult kuus aktiivset mängijat, mina olin nende hulgas esikohal.

Edasi ei leidnud ma esialgu vastast, aga vaheaja järel keskkonda tagasi pöördudes mängisin ka ühe mittereitinguarvestusliku tavalise välkmale partii. Lõppmängus oli mul kaks ratsut kahe oda vastu, aga kuna seis oli kinnine, tundusid ratsud tugevamad. Lõppmängus pakkus vastane viiki, aga kuna vaatasin, et võidan järgnevalt etturi, lükkasin viigiettepaneku tagasi. Vastane alistus rohkem käike sooritamata.

0 vastukaja: