kolmapäev, juuni 27, 2007

Mõttekäik kinnipanekust elu lühenemiseni

Vabrik pandi kinni ja direktor pandi ka kinni. See lause tundub tuttav, aga kindlalt ma ei tea, kas ma olen seda kunagi kuulnud. Igatahes tundub see tõepärane. Kuigi ei oska hästi nimetada vabrikudirektoreid, kes oleks kinni pandud. Pankurid tulevad paremini meelde. Viimati käisin pangas EVP-de hüvitamise asjus. Seal oli väga pikk saba. Varasematel kordadel, kui pangas olen käinud, seal nii pikka saba ei olnud. Pakkusin, et see EVP küsimus ongi saba nii pikaks venitanud. Mulle vaieldi vastu, et arvatavasti on asi hoopis selles, et lähenevad pühad. Seega käisin pangas enne pühi. Pühade ajal ma jaanituld tegemas ei käinud, aga väljas jalutades sain võõraste jaanitulede suitsu sisse hingata. Kuna see oli pidulik suits, siis see ehk isegi pikendab minu elu. Aga suitsetajatele võib tubakasuitsu sissehingamine ka pidulik tunduda, ometi arvatakse, et see nende elu lühendab. Õigemini on see lausa statistiliselt kindlaks tehtud. Kui suitsupakkidele hakataks selliseid õuduspilte panema, millega on ähvardatud ja mida ma olen ajalehest näinud, lüheneks arvatavasti kõigi inimeste elu.

0 vastukaja: