reede, juuni 08, 2007

Sahtlist pommini

Avastasin, et Toomas on minu sahtli kallal. Ta ütles, et ta tahab sealt vaadata andmeid kamba struktuuri kohta. Seda oli tal vaja enda kamba organiseerimiseks. Ajasin ta sahtli kallalt minema. Toomas läks hüsteeriasse. Seejärel mõtlesin, et sahtlis on ka selliseid asju, millest ma tahangi, et keegi neid vaataks. Salajased on ainult kolm kamba vihikut. Andsin Toomale sahtlist vihiku, kuhu olid kirjutatud minu arvuti vastu mängitud malepartiid. Toomas hakkas partiisid laual järgi mängima. Varsti oli tal juba kolm lehekülge läbi vaadatud. Ütlesin, et kui ta kõik mängud läbi vaatab, siis ei saa ma enam talle vastu. Toomas vastas, et ma olen nii ilusa käekirjaga kirjutanud, et on kerge vaadata. Seletasin, et käike märgitakse üles nii lühidalt, et on võimalik tähti maalida. Klaus rääkis, et ta oli uudistest teada saanud, et Hiina on ähvardanud Jaapanile juba täna tuumapommi visata. Mõtlesin, et see tuleb sellest, et Hiina kardab, et Jaapan saab muidu ise pommi valmis. Samuti tahab Hiina kõrvaldada enda naabrusest tugeva konkureeriva riigi. Uutes uudistes siiski ei teatatud, et pomm visatud oleks.

0 vastukaja: