neljapäev, juuni 07, 2007

Olümpiaadiks valmistumine ja teised unenäod

Ühel suurel poisil oli vaja abi matemaatikaülesande lahendamisel. Seletasin talle, mis on ühelised ja kümnelised. Klaus arvas, et nii lihtsat asja ei ole vaja seletada ja probleem on hoopis keerulisem. Aga poiss ise tunnistas, et ta ajas kõik sassi. Üks teine poiss küsis, kas Alzheimeri tõvega on valusid. Ütlesin, et ei ole. Poiss vastas, et teistel inimestel on siiski valus, kui kellelgi on Alzheimeri tõbi. Ta jätkas, et mul on vist paranoia ja et ma seetõttu teiste juurest ära läheksin. Hakkasin teda sõimama. Kooli tuli Merko, kes ähvardas kedagi. Hakkasin selle eest teda ka sõimama. Aga minu tähelepanu juhiti sellele, et olen kaks kaksikvenda omavahel segi ajanud. Ütlesin, et tavaliselt ma ei aja neid segi, aga vahel ajan.

Lisasin ühte portaali Euroopa Liidu vastase kommentaari. Sellele hakkas lisanduma teisigi kommentaare. Lugesin valikuliselt osad neist läbi. Et seal sai igaüks kommentaare kustutada, siis kustutasin need ära, mis mul läbi olid loetud. Aga varsti panin nad tagasi, nii et vahepeal kustutatud olid nüüd kõrvuti, kuigi enne nad seda polnud. Jätsin tagasi panemata ainult enda kommentaari. Ruumis viibijad tegid ettepaneku kutsuda üks endine poliitvang Euroopa Liidu vastase klubi liikmeks. Minu arvates ei olnud kõnealune isik sellest huvitatud. Läksin tagasi pidulaua äärde. Minu pettumuseks oli minu koht laua otsas vahepeal ära võetud. Mujale ma istuda ei tahtnud ja jäin oma endise koha kõrvale seisma.

Toomas valmistus matemaatikaolümpiaadiks. Minul olümpiaadidel nii hästi ei läinud ja mina mõtlesin juturaamatut lugema hakata. Toomas pidi lahendama ülesande, milles ta pidi kindlaks tegema hunnikus olevate kuubitaoliste konstruktoriklotside arvu. Ütlesin, et üks võimalus on need üle lugeda. Aga kindlasti oli olemas ka sellest kiirem meetod. Teine ülesanne oli malenuppudega. Laual oli neli reas olevat ruutu enda alla võttev kuningas, mis tuli pöörata vertikaalilt horisontaalile. Me ei teadnud, kuidas seda reeglite järgi teha tuleb. Mul tuli mõtte, et võibolla seda ei tehtagi ühe käiguga, vaid kahega, nii et vahepeatus on diagonaalil. Me ei teadnud ka, kas sellisele kuningale mati panemiseks tuleb tulistada ühte neljast ruudust või kõiki nelja. Toomas tegi mänguasjade võitlust. Võitlesid mängutiiger ja mänguinimene. Nagu tavaliselt ikka, andis Toomas võidu inimesele. Minu arvates oleks pidanud nii pika võitluse käigus tiiger inimesele raskeid haavu tekitama. Märkasin põrandal mere ääres väga kahtlast objekti. Meil tekkis kahtlus, et see on mõni eriti ohtlik loom. Aga lähemalt uurides selgus, et see on liimiseks tehtud tapeedipaber. Kuuldus ohtlikust loomast oli juba liikvele läinud. Toomas pani üksi uue tapeedi seina.

0 vastukaja: