laupäev, november 02, 2013

Lõbus sõnaraamat

Tõnu oli koostanud sellise keele sõnaraamatu, mida ta polnud õppinud. Ta polnud koostanud sõnaraamatut üleni tõsises toonis, vaid mõnda kohta oli lisanud sulgudesse assotsiatsioone eestikeelsete sõnadega, mida temas võõrkeele sõnad tekitasid. Neid assotsiatsioone nimetas ta harju murdeks ja muuks selliseks. Ütlesin Tõnule ka omalt poolt ühe assotsiatsiooni. Tõnu vastas, et sellise peale ta ei ole tulnud.

*
Pillel pidid täna toimuma raamatuesitlus ja laulatus. Raamatuesitlusele oli kutsutud kümme inimest ja laulatusele kõik. Mind oli kutsutud ainult laulatusele. Ma tahtsin seda ära vahetada, sest minu jaoks oli raamatuesitlus tähtsam. Meie perest oli juba mitu inimest abiellunud ja orjusesse langenud. Mõtlesin, et ma mitte ei taha abielluda, sest ma olen vaba inimene.

0 vastukaja: