kolmapäev, november 06, 2013

Vaikne lask

Murdsin taldriku küljest tüki ja seejärel selle tüki pooleks. Eile olin murdnud tabureti küljest tüki, täna murdsin ka selle tüki pooleks. Ütlesin, et vahel läheb mul meelest, et kui asju lõhkuda, on nad pärast seda katki. Hakkasin tükke külge tagasi liimima.

*
Seisime aknal ja vaatasime ilutulestikku. Hoidsime aknast natuke kaugemale, sest mõni rakett võis läbi klaasi sisse lennata. Kartsin, et kui inimesed lähevad rikkamaks, siis ilutulestik tiheneb. Lasteaia aias lasid ühed inimesed rakette ja teisel pool aeda seisis politseiauto. Raketilaskja suunas käe auto suunas ja tundus, et kuulsin vaikset pauku. Oli vist tulistatud politsei pihta. Aga kuna ma polnud selles kindel, siis ma midagi ei öelnud. Järgmisel päeval võtsin ema käest ajalehe. Seal kirjutati, et mitte politseid ei olnud tulistatud, vaid politsei oli ise pättide pihta tulistanud ja ühe päti maha lasknud. Nüüd tulistaja kahetses oma tegu, sest pätt oli enne seda juba süü üles tunnistanud. See lask oli kostnud nii vaikselt, et ma polnud kindel, kas tulistati, aga vahel ma kuulsin väljast veel valjemaid pauke. Ajalehe esiküljel oli ainult reklaam. Keerasin lahti teise lehekülje. Seal kirjutati hiljuti toimunud valimistest. Isa küsis, kas kaks Rummot olid ministrid. Vastasin, et minu teada ainult üks. Isa küsis, kas valitsus astus tagasi. Sellele ma ei vastanud. Valitsus pidi oma kohuseid edasi täitma järgmise valitsuse moodustamiseni. Võibolla isa arvas, et Reformierakond keeldub valimistulemusi tunnistamast. Oli hommik. Tulin voodist välja. Ütlesin, et see on nii kole, kui päeval lamp põleb. Majas olid käinud töömehed. Kartsin, et nad on mult midagi ära varastanud.

0 vastukaja: