reede, august 01, 2014

Poisid ajasid juttu

Ruumi astus üks poiss ja tahtis teise poisiga rääkida. Teine ütles, et tal pole aega. Aga nad istusid ühte pinki. Poisid istusid pingis umbes kolmekesi. Vahepeal nad hakkasid lobisema ja vahepeal tuli neile meelde, et peab õppetööga tegelema. Üks poiss küsis, kes teeb 25 aasta pärast Inglise kuningannale atentaadi. Mõtlesin, et ma ei lähe sellise jutu pärast kaebama, arvatavasti on see nali. Poisid rääkisid, et kuninganna sai võimule 10-aastaselt, eelmine Inglise kuninganna oli ka kaua võimul. Nad ütlesid, et kuninganna on elanud veel kauem kui Marx. Nad olid enne ka Marxi nime nimetanud. Mõtlesin, et kui nad kogu aeg Marxist ja Leninist räägivad, siis nad on kommunistid. Õpetaja küsis, kas on abi vaja. Vastasin, et on küll, pidades silmas poiste juttu. Õpetaja tuli minu juurde ja poisid põgenesid. Õpetaja andis mulle paberilehe matemaatikaülesandega. Ütlesin, et mind eksitab selles ülesandes see, et osad ühendid on malelaua väljade nimedega. Mõtlesin, et on olemas ka teisi malekäikude ülesmärkimise süsteeme. Õpetaja oli heatahtlik ja aitas viimasel ajal meie perekonda, sest meil oli vanaema surnud. Mõtlesin minna kirjandusmuuseumi, aga ma ei teadnud, kas mul õnnestub seal oma uue arvutiga wifiühendust võtta. Olin teinud ühte imelikku keskkonda uue kodulehekülje, nüüd tegi sinna kodulehekülje ka Krister. Klaus ütles, et probleeme võib tekkida siis, kui ühes kataloogis on väga suur hulk faile. Ma olin hiljuti ühte sellist kataloogi näinud, sealt oli raske õiget faili otsida.

*
Olin Tallinna bussijaamas ja tahtsin Tartusse sõita. Üks Tartu buss oli ees, aga selle peale ma ei läinud, sest see oli matemaatikute buss. Selle bussi peale läks küll lisaks Klausile ka Tõnu, nii et said minna ka need, kes matemaatikud ei olnud. Aga mõtlesin, et matemaatikute bussis räägitakse matemaatikast, see teeb sõidu raskemaks. Närisin täringut, sellel oli juba suur auk sees, aga kuus silma olid ikka veel nähtavad. Tõnu ütles, et ahah, see täring on kujundusega. Matemaatikute buss sõitis minema. Jäin ootama, millal tuleb mõni järgmine Tartu buss. Hakkasin muretsema, et võibolla õhtul enam bussid ei käigi. Ma polnud sõiduplaani vaadanud. Tuli ette buss, mille külje peale oli kirjutatud Valga. Mõtlesin, et Valga buss peaks Tartus ka peatuma. Bussi ette oligi kirjutatud Tallinn-Tartu-Valga. Mõtlesin, et loodetavasti see peatub Tartus, ja läksin peale. Buss hakkas sõitma. Nägin varsti aknast Tartu Raekoja platsi, kuigi pigem olime jõudnud Tallinna Raekoja platsile. Sõidu ajal võisid viirastuda kohad, kus veel ei oldud.

0 vastukaja: