kolmapäev, august 06, 2014

Valimiste ajal teises linnas

Istusin isa toa kirjutuslaua taga. Küsisin isalt jälge jätvat kopeerpaberit. Isa andis, aga mul ei olnud sellega midagi teha. Hakkasin pastakaga joonistama, et kopeerpaber jätaks alumisele paberile teistsuguse jälje. Olin Paides. Täna toimusid valimised. Mõtlesin, et võiks valida Sinist Erakonda või selle koosseisus kandideerivat teist parteid. Kõik küsisid mult, keda ma valin. Varasematel kordadel olin sellest ise rääkinud, aga täna vastasin küsijatele, et ma pole veel otsustanud, jätke mind rahule, ma pole otsustanud, kas ma üldse valima lähen. Küsisin, kuidas ma saan üldse Paides valida, kui ma elan Tartus ja dokumente pole kaasas. Aasmäe rääkis, et Rauna mehed on liiga virisevad ja ühe teise mehe mehed liiga segased. Mõtlesin vastata, et ma olen mõlema mehega koostööd teinud, lisaks veel Kulbokiga. Aasmäe ütles, et selles parteis, milles ta ise kandideerib, on üks inimene täiesti haige. Aasmäe küsis mult, millal mul "Tunas" esimene kaastöö ilmus. Mõtlesin öelda, et "Tunas" töötab teine Raun. Vastasin, et mul on ilmunud "Tunas" neli kaastööd, neist kolm olid Pätsi kohta ja ühe teemat ma ei mäleta. Püüdsin meelde tuletada. See võttis aega. Lõpuks tuli meelde, et neljas kaastöö oli jesuiitidest. Läksin teise tuppa. Ema tõmbas riidekapis tikku. Ütlesin, et ta seda ei teeks, see tekitab vingu. Kutsusin ühte väikest poissi, et lähme vingu eest õue. Õues tundsin, et ma olen väga unine. Otsustasin hakata sulgpallireketiga pingpongipalli õhku põrgatama, et unisust vähendada.

0 vastukaja: