pühapäev, september 07, 2014

Filmid autodest ja muust

Vaatasin filmi. Filmis auto sõitis. Maanteel seisis inimene, kes näitas kollast märki. Autojuht jäi bussipeatusesse bussi ootama. Siis näidati teist autot. See möödus ka kollasest märgist, aga nüüd ei hoidnud märki inimene, vaid seade. Kollane märk tähendas luba, et seda teed võib sõita. Teine auto kaldus teelt välja, aga ainult ajutiselt, varsti jätkas ta sõitu mööda teed. Teist autot juhtis naine, kes läks bussipeatusesse esimest autot juhtinud mehe juurde. Ütlesin, et teine pidi ka olema, pidades silmas, et juhte oli kaks.

*
Külla tuli mees, kes oli teinud filme. Ta ütles ühe oma filmi pealkirja. Leidsin, et see pealkiri on väga tema stiilis. Mult küsiti, millises selle mehe filmis mina osalesin. Vastasin, et võimalusi on ainult kaks, olen osalenud ühes jõuluteemalises ja ühes teises filmis. Klaus meenutas, et vanasti, kui ma magada tahtsin, ei lubanud ma kõrvaltoas palli mängida. Vaidlesin vastu, et mina pole pallimängimist keelanud. Ma olen ainult hoiatanud, et palli vastu ukseklaasi ei visataks. Kirjutasin selle unenäo üles. Kirjutasin ühe eseme ülemisele küljele. Aga unenägu oli pikem, seetõttu jätkasin kirjutamist kõrvalkülgedele. Enne unenäo üles kirjutamist meenutasin seda, mis tähendas sama unenäo teist korda nägemist. Mõtlesin öelda, et mul on unenägu meeles veel täpsemalt kui ma kirjutasin.

0 vastukaja: