esmaspäev, september 22, 2014

Nägemise paranemine

Ago kiitis, et mina ei lähe maleturniiril kohtunikult oma tulemust küsima, nagu teised teevad. Mäletasin, et olen seda siiski teinud. Olime vanaema pool ja vanaema näitas diapositiive. Ütlesin, et ma näen lugeda jälle sama hästi kui lapsena. Selgub, et ma pean vaatama läbi prilliklaasi alumise, mitte ülemise poole. Öeldi, et siis ma olen prilliklaasi alumise poole inimene. Mõtlesin algul, et näen osasid tähti sellepärast paremini, et need helendavad. Aga siis sain aru, et olen hakanud nägema paremini kõiki tähti. Ütlesin, et malemängu kohta on kirjutatud, et hing on näitusekaup. Ago parandas, et on kirjutatud, et hing ei ole näitusekaup. Vastasin, et seda ma ei näe, sest taim on ees. Oleneb, mis nurga alt vaadata. Istusin kapi otsast diivani peale. Nägin nüüd raamatuselgadelt tähti ka sama hästi kui lapsena. Ema arvas, et sellepärast, et vanaemal on väiksem korter. Vastasin, et kodus ma ei näe mitte midagi. Tähistati minu sünnipäeva. Rahvas hakkas laiali minema. Küsiti veel, kas me sünnipäevalapse auks šampust ei joogi. Vastasin, et ei saa, kui kõik on autodega. Jõime siis morssi. Lõime morsiklaase kokku.

0 vastukaja: