esmaspäev, september 01, 2014

Koju toodud eksamitöö

Kirjutasin eksamitööd fašismist. Pärast oli isa minu tööd lugenud ja ütles, et fašismi uurimises on liiga tugev Nõukogude aja jälg. Vastasin, et Nõukogude ajal tegeleti selle teemaga rohkem. Isa oli minu eksamitöö peale kirjutanud: "(isegi Piirimägi)". Tegelikult ma polnud eksamit teinud Piirimäele, vaid Kasekampile. Isa oli töö lõigud teises järjekorras ümber kleepinud. Küsimusi polnud enam näha, olid ainult vastused. Siis nägin, et küsimused on nüüd vastuste all, sealt lähevad nooled vastuste kohale. Ütlesin, et niimoodi ei pruugi igaüks märgata, et küsimused on olemas, mina algul ei märganud. Isa oli teinud tööle palju parandusi. Kartsin, et kõiki neid parandusi nähes võtab õppejõud mul hinde alla. Isa oli eksamiruumist läbi astunud, minu töö teiste hulgast välja võtnud ja koju toonud. Kartsin, et nüüd paneb õppejõud mulle kahe, sest arvab, et ma olen kõik kirjutanud kodus abivahendeid kasutades. Töö tuli juba täna ülikooli peahoonesse tagasi viia. Aga kell oli juba kümme õhtul, maja võis lukus olla. Mõtlesin, et kesklinnas tegutseb igasugu klubisid, vast on maja ikka lahti. Aga õppejõudu seal enam täna ei ole, homme ka mitte. Ta tuleb tagasi nähtavasti alles nädala pärast tavalisel loengu ajal.

*
Kõrre sees oli lilla vedelik. Pistsin kõrre otsa hambapesutopsi vette, et kõrre sisse vett läheks ja kogu kõrs saaks vedelikuga täidetud. Aga vett ei läinud ainult kõrre sisse, vaid iga kord kõrt topsi pistes läks osa lillat vedelikku kõrre seest topsi. Nii ei olnud enam hea hambaid loputada. Panin tähele, et kui hoian kõrt viltu, siis läheb vesi topsist kõrre sisse, aga kõrt otse hoides läheb sellest lillat vedelikku välja. Ütlesin, et ma olen kindel, et mind on kantud Keskerakonna liikmete nimekirja, kuigi ma pole nimekirja lugenud. Olin andnud allkirja Keskerakonna koostatud Euroopa Liidu vastasele kirjale, mistõttu mind oli arvatavasti pandud Keskerakonna liikmete nimekirja, kuigi kirjas liikmeksastumise punkti ei olnud. Mina toetasin ainult Euroopa Liidu vastast avaldust, mitte Keskerakonna muud poliitikat. Tahtsin kirjutada Keskerakonnale, et nad mind liikmete hulgast kustutaksid. Tahtsin lisada ähvardust, et kui nad seda ei tee, siis kaeban nad kohtusse, nõudes lisaks liikmete hulgast kustutamisele ka rahalist hüvitist maine kahjustamise ja solvamise eest.

0 vastukaja: