laupäev, mai 02, 2015

Raamatute soovitamine

Õpilased seisid õppehoone koridoris. Krister ajas ühe teise poisiga juttu. Pugesin nende vahelt läbi. Sisenesin auditooriumisse ja tahtsin istuda oma kohale. Ruumi sisenes õppejõud ja muutis kõndides suunda, mistõttu ka mina pidin suunda muutma, et mitte kokku põrgata. Õppejõud ütles, et ta on järele vaadanud, et raamatukogust on välja laenatud vähem raamatuid kui tema on soovitanud. Vastasin, et kui mina olin üliõpilane, siis ma ei võtnud sellepärast raamatukogust raamatuid, et mul olid need kodus olemas. Õppejõud andis tagasi minu kirjaliku töö. Ta oli pannud käekirja eest halva hinde, aga sisu eest viie. Ta ütles, et ma pean lugema ühte raamatut, kus on erinevad käekirja näidised, minu käekiri polevat arusaadav. Ma kirjutavat tähti valesti. Vastasin, et ise ma saan enda käekirjast aru, ma ei saa aru teiste omadest, mõne omast küll saan.

0 vastukaja: