reede, mai 29, 2015

Suur pere

Ema tõi minu tuppa veel ühe komplekti Laamani raamatu "Eesti iseseisvuse sünd" vihikuid. Ütlesin, et ma ei taha seda oma tuppa, siin juba kaks komplekti on. Parem kui üks oleks teises toas, võibolla keegi tahab sel ajal vaadata, kui mina magan. Kaks senist komplekti olid riiulis kokku volditud teki peal. Tahtsin teki nende alt välja võtta, sest võisin tahta öösel lisatekki peale võtta. Kui ma tekki liigutasin, kukkusid Laamani raamatu vihikud selle pealt põrandale. Tegin kaeblikku häält. Istusin põrandal. Vennad mängisid pingpongipallidega. Lugesin kokku, mitut pingpongipalli ma põrandal näen. Olin uhke, et näen nii palju. Mõtlesin, et meie pere on nagu "Seitsmes vennas". Vendadest eraldi ei ole mind olemas. Kui ma satun võõrasse kohta, ei ole ma seal harjunud. Vaatasin, et maki juures on kassette vähemaks jäänud. Ma ei näinud mõnda, mida ma polnud viimasel ajal veel kuulanud. Siis leidsin, et mitu kassetti ja nende karpi oli pandud maki ühe poole sisse. See mulle ka ei meeldinud. Töömehed hakkasid ära minema ja tahtsid algul meie võtmeid kaasa võtta. Kontrollisin, kas kõik on korras.

0 vastukaja: