esmaspäev, mai 04, 2015

Üks tuttavatest kirjastustest

Räägiti, et kaitsepolitsei maja on sama, mis oli varem Tallinna KGB maja. Savisaar olevat seal ükskord pressikonverentsi andnud ja teinud seda vene keeles. Varem olin pidanud usutavaks vastupidist, aga kui ma sellist juttu kuulsin, siis tundus mulle see ka usutav. Olin Rauna kirjastuse ruumides. Need olid suuremad kui oleks võinud arvata. Ütlesin, et ma võrgust ühte raamatut ei leidnud. Raun vastas, et paberil on see olemas, ulatades pabereksemplari. Ta palus, et ma seda raamatut arvustaks. Vastasin, et mulle öeldi, et ma ei tohi tuttavate kirjastuste raamatuid arvustada. Rauna kirjastusele kuulus meie trepikojas kaks korterit. Ma olin kuulnud, et lisaks olid nad saanud endale ühtede minu sugulaste korteri. Raun küsis, kuidas minnakse minu vanaisa hauale. Vastasin, et ma pean seda iga kord ise ka otsima, aga umbes oskasin teed juhatada. Olime surnuaial. Ütlesin, et minu õpetus kehtib siis, kui siseneda peaväravast, praegu tulime teisest väravast.

0 vastukaja: