teisipäev, juuli 07, 2015

Vahukoorega asjad

Seisin leti ees ja võtsin endale kahte vahukoorega toitu. Vahukoort tilkus leti peale. Selle kohta ütlesin, et öeldakse, et õnnetused on argipäev, aga täna on pidupäev. Ühe toidu sõin leti ääres seistes ära. Teisega läksin kaugemale, et minu taga sabas ootajad rutem edasi pääseks. Sõin nüüd inimestest tühjenenud peolaua ääres ühest taldrikust. Vaatasin, et olen taldrikud segi ajanud, ma ei söö enam enda taldrikust, vaid kellegi teise omast.

*
Püüdsin ühel seadmel tera välja saada, aga see ei õnnestunud. Õnnestus alles siis, kui panin arvuti tööle, sest ta oli läbi õhu arvutiga ühenduses. Seade võttis arvutist informatsiooni, selle jaoks käis tera sisse-välja. Lugesin, et direktor Vene oli tellinud J. Lombilt, et ta kirjutaks meie kooli hümni viisile sõnad. Ma kirjutasin ka luuletusi, aga mult polnud seda tööd tellitud. Lugesin enda vihikukonspektist, et lammast on nimetatud taimeks. Mõtlesin, et arvutisse kirjutama hakates ma seda kohta ei kasuta, sest võibolla sain originaalist valesti aru.

0 vastukaja: