laupäev, märts 31, 2018

Eksamil käesurumine

Läksin magistrieksamit tegema. Kohtusin juhendja Medijaineniga. Ta ütles, et ma pean Rosenbergi käe surumiseks enne käe puhtaks tegema. Pühkisin kätt mitu korda ülikonna sisse. Jäin J. Lombiga kahekesi. Rääkisime mõned laused maailma ajaloost. Läksin eksamiruumi, kus minu kõrval istus Medijainen ja minu vastas Rosenberg. Rosenberg sirutas minu suunas käe, aga ma ei jõudnud seda piisavalt kiiresti suruda. Rosenberg mõtles juba, et ma ei surugi ja lõi käega, aga siis sirutasin ka mina käe välja ning surusime.

*
Meil oli palju raamatuid ja nende asukohti oli viimasel ajal muudetud. Uued asukohad kutsusid rohkem lugema. Ükskord olin niiviisi hakanud rohkem lugema oma toa raamatuid, aga nüüd kutsusid lugema teise toa omad. Oma toast olin ükskord suurema huvi ajal lugenud raamatut "Mees Vincist", kust olin saanud teada uusi asju nii Leonardo da Vinci kui ka Michelangelo kohta.

0 vastukaja: