teisipäev, märts 20, 2018

Rivi tänaval

Olin ühes järves. Hiljuti oli kindlaks määratud protsent, kui palju peab igal riigil järvedest haljasala olema. Seda pidi olema kaks protsenti. Pärast seda pööras Eesti sellele küsimusele tähelepanu, kuigi nõue oli täidetud. Kaldal oli koobas ja selles kõndis üks tüdruk. Talle varises koopalaest liivateri pähe. Tüdruk ei kartnud, et tuleks suur varing. Nii suurt ei saanud vist selles koopas tulla, et ta enam liiva alt välja ei saaks.

*
Kõndisime klassiga Jakobi mäest üles ja keerasime ühte hoovi. Mulle näidati ühte autot. Tundus, et sellepärast, et autojuhil oli ämber peas. Vaatasin, et kuigi me ei käi enam koolis, kannab üks tüdruk koolimütsi ja hulk inimesi ülikoolimütse. Mult küsiti, mida ma ütlen sinise värvi kohta. Hakkasin vastama, et sinine on teistest värvidest rahulikum ja ilusam. Mõtlesin öelda, et kuigi sinine on mu lemmikvärv, ei oleks see hea, kui kõik asjad sinised oleksid, erinevate värvide kombinatsioonid on veel paremad. Läksime teist teed kui ma harjunud olin. Ma olin seda teed ka läinud, aga vähem ja seda täpselt ei mäletanud. Tuli vist kõndida Taara puiesteele ja seal omakorda ära keerata. Ma kõndisin ühena kahest rivi eesotsas. Kui meie oleksime valesti läinud, oleks teised meile järgnenud.

0 vastukaja: