kolmapäev, märts 07, 2018

Kujutletav küsija

- Mida sa mäletad eilsest päevast?
- Sain tõlkimise minimaalplaani täis, aga mitte rohkem. Pidin teisi inimesi aitama. Mõnda asja oskan neist paremini.
- Kas sa oled ikka kindel, et sa oskad?
- Minult nõu küsiti ja mina sain ülesande esimesena lahendatud. Võibolla pingutades oleksid teised ka asja lahendatud saanud, aga minu jaoks oli pingutamine kergem. Mõnda teist asja võin mina halvemini osata.
- Aga ma olen kuulnud, et sa oled loll.
- Öeldakse, et kes teisele nime annab, see ise seda kannab.
- See on solvav.
- Kui sa ei taha küsimuste vastuseid kuulda, ära siis küsi.
- Kas ma ei või küsida?
- Need küsimused lähevad juba rubriigi teemast kõrvale. Rubriigis "päev" peaks kirjutama viimase või eelviimase päeva sündmustest.
- Aga see intervjuu toimubki täna.
- Hea seegi.
- Viimane küsimus, mida arvata tänase päeva algusest?
- Täna on olnud juba paremaid ja halvemaid hetki.

0 vastukaja: