neljapäev, märts 23, 2023

Eelkoosolek

Kairi H. saatis kirja, et ülehomme võiks teha klassikokkutuleku. Ta kutsus klassikaaslasi juba homseks enda poole kokkutuleku korraldamist arutama. Läksin kohale. Tundus, et kõik saabujad peale minu on ära unustanud, et see ei ole veel kokkutuleku päev, vaid alles koosoleku päev. Nii võis juhtuda, et õigel kokkutuleku päeval ei tule enam kedagi. Lauri K. palus mul uurida, ega tal peas täisid ei ole. Kammisin tema juukseid oma kammiga. Leidsin sealt kaks putukat, aga kumbki ei olnud vist täi, üks oli sääsk. Mõtlesin, et juhul kui tal on täid, saan pärast selle kammiga kammides need ka mina. Krister laulis laulu, mis sarnanes juutuubist kuuldud ungarikeelse lauluga. Ma olin seal mõnesid ungarikeelseid laule palju kordi klikkinud, nii võis juhtuda, et samu laule pakutakse ka teistele rohkem.

0 vastukaja: