pühapäev, märts 26, 2023

Kirjalik ja suuline tarkus

Olin kirjutanud ühe kirjatöö ja enne seda pikemad mustandid. Nüüd lugesin mustandeid üle. Nende kirjutamisest oli juba aega möödas ja vahepeal olin kõik mustandites kirjas oleva ära unustanud. Üks naine oli kirjutanud teaduskraadi saamiseks maleajaloo teemalist uurimistööd. Aga kohe alguses oli talle saanud selgeks, et Aafrika maleajaloo kohta ei leia nii palju materjali kui kraadi jaoks vaja.

*
Rääkisin Rei ja Sveniga. Rei ütles, et minul ja Svenil on sama värvi juuksed. Olin maleklassist viimasena lahkunud ja pidanud lahkudes akna lahti jätma. Nüüd sain aru, et niiviisi saab ruum ju märjaks, sest vihma sajab.

*
Istusin tunnis. Õpetaja esitas mulle küsimusi. Kahele esimesele küsimusele ma ei vastanud, aga kolmanda vastust hakkasin paberilt maha lugema. Õpetaja ütles, et kõik minu unenäod käivad nende nägemise hetke kohta.

0 vastukaja: