neljapäev, märts 02, 2023

Saali õhus

Kirjutasin kaustikusse Sirlyst. Ta tahtis näha, mida ma kirjutan. Ma ei olnud nõus näitama. Sulgesin kaustiku ja tahtsin seda ruttu ära viia. Sirly rebis endale tagakaane küljest ühe tüki. Vaatasin õudusega, et tükk on nii suur, et ta saab päris palju lauseid lugeda. Tahtsin kaustiku ära peita, aga ükski koht ei tundunud ülesleidmiskindel. Mõtlesin, kas ma pean jälle pabereid peitma hakkama nagu kamba ajal.

*
Mängisime klassivendadega kooli saalis korvpalli. Pallil olid käed ees, aga ma viskasin palli vastase jalgade vahelt läbi. Mul õnnestus esimest korda pealt panna. Hüppasin õhku ja enam põrandale tagasi ei maandunudki. Olin kõigist teistest kõrgemal. Lahkusin tunnist enne lõppu. Õpetaja tundus selja taga rääkivat, et ei tohi varem ära minna, aga ma ei teinud välja.

0 vastukaja: