pühapäev, märts 05, 2023

Suuremad nupud

Saabus üks kirjanik, kellega ma polnud varem kohtunud. Ta ütles, et minust on ta tugevam. Küsisin, mis alal. Ta vastas, et eriti tugev on ta males. Ta tahtis praegu maleturniiri läbi viia. Selleks otsiti välja taskumalenuppe. Mõtlesin, et parem on mängida minu suurte nuppudega. Läksin neid teisest vagunist tooma. Tuli kõndida kaugemale kui ma arvasin. Maja kaugemas otsas jõudsin oma hotellituppa. Selle uks oli üllataval kombel lukust lahti ja toas magas üks võõras, kes nüüd hakkas ruumist lahkuma. Vaatasin kotist, et raha on alles, ta pole vähemalt kõike ära varastanud. Siis tuli mulle meelde, et ta ei saanudki kotist varastada, sest olin ruumist lahkudes koti kaasa võtnud. Ukselink käis küljest ära, enne polnud käinud. Enne olin lingiaugu naelaga sulgenud, aga nüüd oli ruumis ööbinu sissepääsemiseks naela katki murdnud. See oli küll vargavõte, mida korralik inimene ei osanud. Kohale saabus politsei. Ta ütles, et ma saan ruumi ukse ööseks võtmega sulgeda. Vastasin, et ma ei ööbigi siin rohkem, ma sõidan koju. Siis meenus, et ühe öö tahan veel siin magada.

0 vastukaja: