teisipäev, märts 28, 2023

Kirjad eri kataloogides

Kirjutasin ühele naisele, et meil oli koroona. Ta vastas, et ta ei teadnudki. See oli nali, järgmises lauses ta ütles, et tegelikult ta teadis. Järgmise kirjaga saatis ta mulle video ilma püksteta ja pükse jalast võtvatest inimestest. Mõtlesin, mida vastata, aga otsustasin, et sellisele kirjale ma ei vastagi.

*
Leidsin postkasti rämpsu kataloogist kirja, milles keegi kirjutas, et ta arvas mu parooli ära. Tõestuseks oli selles toodud tõepoolest õigesti osa mu paroolist. Mõtlesin, kas vahetada parool ära, kirja saatja võib ka valetada. Lugesin edasi. Kirja saatja kirjutas, et ta loeb minu postkastis olevaid kirju huviga. Oli näha, et kiri on koostatud tõlkeprogrammi abil. See oli mingist keelest inglise keelde tõlgitud, aga ma ei saanud aru, miks sisaldab see ka eestikeelseid sõnu. Lugemine läks raskemaks, sest lugemisruumi kogunesid lapsed.

0 vastukaja: