laupäev, märts 18, 2023

Kodust eemal

Kõndisin mööda ühe linna tänavaid ringi. Tundsin korduvalt ära, et satun tänavatele, kus ma olen ka varem olnud. Varem olin ma nendesse kohtadesse läinud kindlat teed mööda, aga nüüd sattusin tuttavatesse kohtadesse juhuslikult.

*
Sõitsin rongiga Tartust Tallinnasse. Poole sõidu pealt hakkas tunduma, et see on selline rong, mis teeb tee peal palju peatusi. Sõidu esimesel poolel polnud kujutlus selleni ulatunud.

*
Läksin klassikokkutulekule. See toimus vee ääres. Üks klassiõde sukeldus vee alla, liugles vee all edasi ja kadus silmist, aga pinnale enam ei kerkinud. Ma ei saanud teda päästma minna, sest ei osanud ujuda. Teised polnud midagi märganud, aga ütlesin neile, et see tüdruk tappis ennast vist ära. Seepeale läks üks poiss teda vee alla otsima. Tagasi tulles ütles ta, et ei leidnud.

*
Üks mees võitles prostitutsiooni vastu. Sellele lõpu tegemiseks kirjutas ta prostituutide kohta iseloomustusi. Lõpuks selgus, et ta teeb seda tööd ilma palgata.

0 vastukaja: