neljapäev, juuni 22, 2006

Prügivedu

Ühes tänases unenäos rääkis üks malemängija, võibolla Berting, et ajaleht "Sirp" tahab teha rahvahääletust ametnike tagandamiseks, aga KGB ei lase neid tagandada. Teiselt poolt kritiseeris kõneleja Rauna, et temasugused ei tooda mingit rikkust. Vaidlesin rääkijale natuke vastu, et kirjutamine on ka millegi loomine ja kui ta ise mõtleb males mõne hea käigu välja, siis see ka muudab maailma. Tegelikult ei olnud ma selles kindel. Ta ütles, et Niklus ja Tarto võiksid tellida prügiauto, mis Tartu prügikastid tühjaks teeb - Tartus on üle 700 prügikasti ja kõik need ajavad üle.

Ühes teises tänases unenäos hakkasin Lauguga malet mängima. Tal oli mängu algul peal ka üks ebatavalise käimisviisiga nupp, millest ma ei teadnud, mille vastu seda vahetada võib. Aga sain selle maha lüia midagi vastu andmata. Muidu oleksin pidanud mängu kaotama, sest mul mängu algul sellist nuppu ei olnud, nii et mul oli olnud üks nupp vähem. Lauk läks ära. Algul arvasin, et see tähendab alistumist. Aga ta tuli tagasi, mille järel mulle hakkas tunduma, et siis kaotan selle mängu ise. Kõndisin ise ka mängu ajal ringi, millest Lauk võis järeldada, et mul pole mängu vastu huvi. Varsti nägin, et vesi nuppudega on keema läinud. Nüüd polnud edasimäng enam võimalik, sest keemaminekuga oli kadunud võimalus takistada kuningatele tule andmist.

0 vastukaja: