esmaspäev, veebruar 29, 2016

Teiste tapetud loomad

Olime Meelval. Ühte toitu oli igale ühele kindel arv tükke. Küsisin emalt, kas ma olen oma osa juba ära söönud või mitte. Tahtsin minna bussi peale, et sõita Tartusse. Aga hakkas pimedaks minema. Ütlesin, et kui selgub, et täna enam bussi ei lähegi, siis ma ei oska bussipeatusest pimedas tagasi tulla.

*
Tulin linna poolt kodu poole. Ma ei saanud seda teed kõndides majauksest siseneda. Seetõttu kõndisin majast mööda ja tulin teiselt poolt uuesti, sest seda teed kõndides oli siseneda ilusam. Maja ees tuli vastu naaber, kellele ütlesin tere. Kahe trepikoja ukse vahel oli suur koer, kellele ütlesin samuti tere.

*
Lugesin "Loomade elu". Seal kirjutati, et süia võib ainult enda tapetud loomade liha, sest teiste tapetute liha on tervisele ohtlik. Mida rohkem ma lugesin, seda rohkem hirme ma omandasin. Toomas oli bioloog, aga ütlesin, et Toomas seda keeldu ei tea. Ema hakkas Tooma kohta oma arvamust seletama. Ütlesin, et pidasin silmas, et keegi ei tea. Ema ütles aa.

0 vastukaja: