pühapäev, veebruar 21, 2016

Tsooniturniir

Läksin maletrenni. Seal käis parajasti tsooniturniir. Ma olin mänginud hiljuti tsoonidevahelisel turniiril, aga mulle polnud öeldud, et järgneb tsooniturniir. Ütlesin Reile, et mind saab ehk teisest voorust turniiri osavõtjaks lülitada, sest mul on esimese vooru kohta partiiprotokollid olemas. Olin need kirjutanud üksi kujutletavate vastastega mängides, aga mõne käigu üle olin nõu pidanud ka vastavate inimeste endaga. Kahe partii puhul rohkem, kaks olin mänginud päris üksi. Üks poiss tahtis minuga mängida. Nuppe peale pannes rääkisin talle, et lõpetan praegu teist korda keskkooli. Küsiti, kas ma siis teist korda ülikooli ka astun. Vastasin, et mul on olnud võimalus doktoriõppesse astumiseks avaldus kirjutada, aga ma pole seda teinud. Sest kuidas ma saan sinna astuda, kui teised doktorandid loevad tunnis vähemalt 50 lehekülge, mõni 200 ja mõni 1000 lehekülge, aga mina ainult 20?

*
Blogis tuli parandada järjest mitut asja. Ühel korral vaatasin, et lõikude avaridade ja muude ridade algusjooned on läinud vastupidiseks. Ütlesin, et imelik, et neid muudatusi nii sageli toimub. Võibolla see tuleb sellest, et kopeerisin blogisse valesse kasti Wordi faili. Sander vastas, et see võib küll olla.

0 vastukaja: