reede, september 07, 2018

Huvide erinevus

Täna on ühe silma vaateväli nagu kitsam. Unes ma midagi nägin, aga ärkasin telefonihelina peale ja unenägu läks meelest. Enne üles tõusmist meenutasin, mida ma eile lugesin ja tõlkisin. Üks intervjuu oli kiirõppijaga, kes sai noorelt doktorikraadi. Tema ei pidanud minu eriala ajalugu kõige paremaks, eelistades reaalaineid. Mind mitte ainult ajalugu ei huvita muudest erialadest rohkem, vaid ma poleks võibolla igale poole ülikoolis sissegi saanud. Ja kui kuidagi oleks sisse saanud, siis pole kindel, et oleksin lõpetanud. Ühel teisel päeval öeldi ajalehes, et hariduse edukust mõõdab ka see, kas kooli lõpetanu on pärast õnnelikus abielus. Võibolla ma olen sellepärast õnnelik, et ma ei ole abielus. Kõigile ei sobi ühed ja samad asjad. Vahel mulle öeldakse, et mulle paljud asjad ei meeldi. Minu meelest mulle teiselt poolt paljud asjad meeldivad rohkem kui teistele. Lihtsalt huvid on mõnest teisest inimesest erinevad. Ma jaksan lugeda kõige paksemaid raamatuid, ilma et selle juures hetkekski emotsionaalset väsimust tekiks. Ma võin lugeda terve päeva ja iga päev.

0 vastukaja: