kolmapäev, september 05, 2018

Toit põrandal

Olin koos emaga köögis. Seal oli suur kommikott. Osa komme läks kotist põrandale. Hakkasin põrandale läinuid eraldi väiksemasse kotti korjama, et mustaks saanud ise ära süia ja et teised ei peaks neid sööma. Õnneks kommid väga mustaks ei saanudki, sest neil oli paber ümber.

*
Lähenesid telesaate võtted. Ma pidin kaamera ees peast luuletust lugema. Ma polnud kindel, kas mul tuleb luuletus õigel hetkel meelde. Ma ei teadnud ka, kas siis, kui esimene katse ebaõnnestub, võib eetrisselastava variandi uuesti filmida.

*
Olin Paide moodi majas. Sinna tuli rahvast juurde. Üks saabujatest oli Artur. Tema polnud siin vist varem käinud. Mul kukkus toitu põrandale. Mõtlesin, mida sellega nüüd teha. Otsustasin, et annan koerale, koerad on harjunud mustemat toitu sööma. Koer näris toitu tükk aega. Lõpuks neelas ta osa alla ja osa sülitas suust välja. Alla neelas ta lihatüki, aga välja sülitatu hulgas oli pingpongipall.

0 vastukaja: