teisipäev, september 04, 2018

Magistrieksami kordus

Tegin Medijainenile teist korda magistrieksamit. Eksam toimus kitsas ruumis, mille keskel oli raamaturiiul. Seisime riiuli kõrval püsti. Kui olin mõnda aega rääkinud, siis ütlesin, et nüüd vast aitab. Medijainen vastas, et teine küsimus tuleb ka vastata. Rääkisin ka sellest. Nii esimest kui ka teist küsimust vastates nimetasin ainult asju, millest oli Medijaineni enda loengus juttu olnud. Olin eksamiks lugenud ka raamatuid, aga neid ma oma vastuses ei kasutanud. Loengus räägitu tegin natuke pikemaks, pannes vahele asju, mis arvatavasti olid õiged, aga mida polnud loengus välja öeldud. Teise magistrieksami kokkuvõtteks ütles Medijainen, et ma hääldasin nimesid valesti. Kuna ta sel korral midagi muud ei kritiseerinud, siis olin ilmselt teisel korral vastanud paremini kui esimesel. Aga ta ütles, et ta annab mulle veel ühe koduse ülesande, et ma otsiks välja ühe laulu sõnad ja tuleks hiljem neid vastama. Ütlesin kohe, et ma tean seda laulu. Kandsin neli rida laulust ette. Medijainen ütles, et seda laulu hääldatakse teisiti.

0 vastukaja: