esmaspäev, september 02, 2019

Ajaleht raamatukogus

Tund toimus laulmisklassis. Istusin Arieli kõrval. Õpetaja rääkis, et kõik õpilased on fašistid. Õpilased vaidlesid vastu. Õpetaja ütles, et ühelegi õpilasele ei meeldi Stalin, aga kõigile meeldib Hitler. Vastasin, et ei maksa esimese klassi õpilast ja täiskasvanut samastada.

*
Olin ülikooli raamatukogus. Ma ei lugenud ajalehti nende lugemissaalis, vaid võtsin lehed kaasa ja läksin korrus kõrgemale. Mõtlesin, et tahaks lugeda igalt leheküljelt, aga see võtaks palju aega, pean tegema väiksema valiku. Mõtlesin, et siin on pimedam kui kodus, võibolla oleks õigem lugeda kodus, aga tahan ka raamatukogus viibida. Istusin laua taga kahe mehe vahel. Meil oli nii kitsas, et võimatu oli teisi lugejaid vahepeal mitte puudutada. Ühe vastu puutumise peale küsis üks mees, mida ma tahan. Ma ei tahtnud temast midagi. Mees käis vahepeal ära ja siis tuli tagasi. Ta hakkas laua pealt ühte asja otsima. Tundus, et keegi oli selle vahepeal ära võtnud. Ütlesin, et enne minu selja tagant üks käsi liikus.

0 vastukaja: