kolmapäev, september 18, 2019

Blogid ja ajalehed

Võrdle blogisid ja ajalehti.

1. Blogist jõuab kõik sissekanded läbi lugeda, aga ajaleht on liiga paks.
2. Ajakirjanikud peavad blogisid pealiskaudseteks, aga minu blogi kohta see ei käi, kui ma valmistan osasid sissekandeid kuu aega või pool aastat ette.
3. Ajakirjanduse haridusega ajakirjanik on õppinud kirjutamist, aga ma olen õppinud ülikoolis kümme aastat ka teadust, millest kirjutada.
4. Blogides kirjutatakse rohkem endast ja enda kohta teabki inimene kõige rohkem.
5. Ajalehes on juhtunud, et minu lause sisu muudetakse vastupidiseks, blogis olen ise vahel pannud kogemata kirja mõeldud sõna asemel vastandsõna.
6. Blogi kirjutades on kergem nälga jääda kui ajalehes kirjutades.
7. Inimesel, kes ei taha liiga palju tähelepanu, on üleliigset kergem vältida blogis.
8. Blogijad ei pea teisi nii palju halvustama kui ajakirjanikud, sest konkurents ei ole nii tähtis.
9. Blogi kirjutades on vallandamisoht väiksem.
10. Blogis on võimalik kirjutada nii lühemalt kui ka pikemalt kui ajalehes.

0 vastukaja: