neljapäev, september 12, 2019

Jäin saatest välja

Panin raadio lühilainealal mängima. Hakkas kõlama eestikeelne saade. Nähtavasti oli raadionupp varasemast kuulamisest õige jaama peale jäänud. Selgus, et see saade oli Euroopa Vaba Euroopa. Oli kaks Vaba Euroopa saadet, ühte tehti Eestis ja teist Euroopas.

*
Meie peret pidi ühes majas telesaate jaoks filmitama. Istusime juba filmimise jaoks ümber laua. Siis märkasin, et mul olid põlved paksult pudrused. Läksin neid pesema. Nüüd said põlved märjaks, lisaks oli filmimine juba alanud. Märgade põlvedega ega poole pealt ei tahtnud ma saatesse minna. Teised olid kõik kohal. Kui võtted olid läbi, väljusin majast. Isa tuli ka uksest välja, küsides, miks mind kohal ei olnud. Seletasin. Isa hakkas kodu poole minema. Tahtsin minna tema järel, aga ei jõudnud sama kiiresti. Uksest väljus ka ema. Ütlesin talle, et ma ei tunne ise teed, ma ei tea, mis linn see on. Kahtlustasin, et see on ikkagi Tartu, ainult ma ei tunne seda enam ära.

0 vastukaja: