pühapäev, september 29, 2019

Kauged maad

Mulle öeldi, et ma kirjutan rumalusi. Ma olin nii palju kirju saatnud ja nüüd selgus, et kõike seda peetakse rumaluseks. Hakkasin nutma. Läksin nutsin voodis lamades. Ma ei teadnudki, et minu vanuses saab veel nutta. Mõtlesin, et aga nüüd ma teen nii nagu olen unenenägudes varemgi teinud, et rohkem ei liiguta ja ootan, mis juhtub, hakates hõljuma.

*
Minu vanale blogisissekandele tuli kommentaar, et Singapuris söövad inimesed kehva toitu ja Hongkongis on ka meelavaldused, aga Hiina Rahvavabariigis meeleavaldusi ei ole, seal on pudrumäed. Mõtlesin, et Hongkongis on ju sellepärast meeleavaldused, et seal tahetakse muuta elu Hiina Rahvavabariigiga ühe halvaks. See kommentaar oli tulnud kitsa klaastoru sisse. Ütlesin isale, et ma ei teadnudki, et selle toru sisse saab kommentaare saata, varem pole saadetud.

0 vastukaja: