kolmapäev, september 11, 2019

Probleemid lahenevad

Tahtsin võtta riiulist kahte raamatut. Ühe leidsin juba üles, teist ka nägin, aga siis kadus see jälle silmist. Lõpuks õnnestus riiulist võtta ka teine raamat. Ütlesin, et see on majandusteaduse ja ühe teise teaduse segu. Tõnu oskas raamatu sisu kommenteerida, kuigi see ei olnud tema eriala.

*
Käisin arsti juures. Tehti mitmesuguseid proove, aga arst andis mulle kaasa ainult osade proovide vastused. Kuna ta kõrvakuulmise kontrolli vastust kaasa ei andnud, kontrollisin kodus kuulmist uuesti. Aparaat ütles, et mul on kuulmine korras, aga ma kuulen ka palju olematuid hääli.

*
Lõppes Ladina-Ameerika ajaloo loeng. Arvasin, et järgneb eksam. Aga õppejõud ütles, et järgneb alles kontrolltöö, see ei moodusta veel üksi eksamit, sest hiljem tuleb üks uurimistöö ka kirjutada. Kontrolltöö pidi olema nädala pärast. Ma ei teadnud, kas ma saan nii kiiresti õpitud, kui pean vahepeal alles muid loenguid kuulama ja ei saa seega nädalatki õppimisega tegeleda. Õppejõud oli andnud kohustuslikku kirjandust, mida pidi kontrolltöös tundma. Mõtlesin, et lähen seda raamatukogust tellima juba täna, sest kui ma viivitan, jõuavad teised üliõpilased ette, kõigi jaoks eksemplare ei jätku. Kui ma ei peaks raamatut raamatukogust saama, loen seda kirjandusmuuseumis, sinna kõik üliõpilased ei oska minna. Ma ei teadnud, kas kui raamatukogus on tellimiskastis mitu tellimisilehte samale raamatule, antakse raamat kõige ülemise või kõige alumise sedeli kirjutajale. Kuupäeva järgi sai vaadata, kes kirjutas varem, aga kellaaegu peale ei märgitud. Mõtlesin, et kui ma raamatu korraks enda kätte saan, teen sellest endale fotod. Nooremana seda võimalust veel ei olnud, sest siis mul ei olnud fotoaparaati. Olin teel raamatukogu poole. Kõndisin mööda majade ees olevat kõrget serva, et nurgal raamatukogu suunas tagasi pöörata. Aga selgus, et seal ei ole alla laskumiseks treppi ja tuleb tagasi keerata. Proovisin siis kõndida läbi ühe maja, aga seal opereeriti inimest ja mul kästi tuldud teed tagasi minna. Mõtlesin, et ma ronisin ilma asjata kõrgele servale, ma saan ju madalat kõnniteed mööda ka minna.

0 vastukaja: