reede, september 20, 2019

Mitmikvõistlus

Toimus üks üritus, kus võisteldi erinevatel aladel. Mängisin Jürgen I.-ga malet. Ta ütles, et mul on aeg kukkunud. Muidu seis nii halb ei olnud. Lahkusin majast. Varsti hakkasin sinna tagasi kõndima. Üks klassikaaslane oli tahtnud mind nende hulgast välja jätta, kelle võistluste tulemusi koos esitati, aga tegelikult olid minu tulemused olnud head, mille peale ta ei tulnud. Kõige paremini oli läinud males, kus mind klassikaaslastest edestas vist ainult Jürgen. Matemaatikas ja füüsikas ei läinud nii hästi, aga tulemusega võis siiski rahul olla. Matemaatikas olid mul rohkem kui pooled vastused valed, aga paljudel oli valede vastuste protsent veel suurem. Males käisin trennis, aga kui võistlema pandi ka need, kes ei käinud, tuli alati välja, et hästi mängijaid on trenniskäijatest tunduvalt rohkem. Mõtlesin, et kui esitada tulemused klassikaaslaste kaupa, siis tuleb arvestada, et ma olen käinud nii A kui ka C klassis, aga kõik nende liikmed üksteise klassikaaslased ei ole. Lennu tulemusi ei saa ma tervikuna esitada, sest kõigi B-klassi õpilaste nimesid ma ei mäleta. Otsisin teed võistluskohta läbi Tartu vanalinna. Teadsin, et pean kogu aeg mööda sama tänavat edasi minema, aga see polnud nii lihtne, sest tänav tegi sikk-sakke ja sellistel kohtadel hargnes kaheks, nii et ei teadnud, kumb haru kannab selle tänava nime. Läksin korduvalt valesti ja tänavasilti nähes pöörasin tagasi. Mõtlesin, et seejuures olen ma põline tartlane, aga minu mujalt tulnud kursusekaaslastel ei ole tee leidmine raskem kui minul. Jõudsin majani, mis välimuse järgi tundus olevat otsitav maja, aga number oli teine. Mõtlesin, et võibolla on keegi minu eksitamiseks numbri ära vahetanud. Läksin kontrollimiseks sisse vaatama. Võistlused toimusid ülikooli õppehoones, aga see maja oli seest rohkem meie vana koolimaja moodi.

0 vastukaja: