esmaspäev, september 23, 2019

Avaldamata artikkel

Mõtlesin, et kirjutan ajalooajakirjale, et nad andsid kindla lubaduse minu artikkel avaldada, aga ei ole seda teinud, nad võiks seda veel teha. Enne kirjutan samal teemal uue ja parema artikli. Minu magistritööle oli üks õppejõud kirjutanud märkuse, et ma räägin töös rohkem sündmustest kui teooriast. Sündmustest rääkimine poleks muidu nähtavasti halb olnud, kui ma poleks andnud lubadust kirjutada teooriast. Mõtlesin, et võin artikli teemat ka muuta ja kirjutada ainult Mussolinist. Tõnu istus keset tuba oleva laua taha, mille taga istusin tavaliselt mina. Tundus, et ta ei kavatse enam laua tagant tõusta. Ta hakkas teritama pliiatsit, nii et puru lendas minu voodisse. Tegin suure toa ukse lahti, aga panin selle midagi ütlemata kinni tagasi. Siis tegin ukse uuesti lahti ja kutsusin ema. Ema tuli kohale ja ütles, et ta on öelnud, et vooditega ruumis pliiatseid teritada ei tohi.

*
Olin öelnud Klausile, et ma mäletan kindlalt, et ma olen võitnud täpselt kaks medalit. Nüüd mõtlesin, et kaks medalit olen ma võitnud males, aga muudel aladel olen võitnud ka kaks muud medalit. Võibolla ka rohkem, aga ma täpset arvu ikka ei mäleta.

0 vastukaja: