esmaspäev, mai 25, 2020

Bioloogia kontrolltöö

Kirjutasime kontrolltööd. Pinginaaber andis oma kontrolltöö korduvalt minu kätte, et ma teda aitaksin. Õpetaja seisis seina ääres ja võis varsti õpilasi keelama hakata. Hakati ruumist lahkuma ja viisin oma töö õpetaja kätte. Ta hakkas seda läbi vaatama. Mõtlesin, et ma vast väga halba hinnet ei saa, sest kõik küsimused peale viimase on täiesti õigesti vastatud. Aga viimane oli just selline, millele pidi pikemalt vastama. Kuid õpetaja ütles juba minu esimese vastuse kohta, et see on vale, tibu ei tule munakollasest. Ütlesin, et ta tekib munakollasest ja sööb munavalget. Õpetaja ütles, et ma pean sel teemal veel õpikut lugema. Ütlesin, et mul pole täna õpikut kaasas. Lisasin, et kodus püüdsin õpikut lugeda, aga ei suutnud peatüki lõpuni jõuda.

0 vastukaja: