kolmapäev, mai 20, 2020

Mälestusi naabrist

Maikuus oli Pireti sünnipäev. Kirjutan tema kohta kümme mälestust.

1. Piret elas meie naabermajas ja oli Kerstini õde.
2. Piret korraldas viktoriine nii enda kui ka oma õe sünnipäeval.
3. Käisin Piretiga samas koolis ja kui ma läksin esimesse klassi, siis ta ütles, et küll ma ka selle koolimuusikaga ära harjun, mõeldes vahetunnimüra.
4. Tavaliselt jalutasin ma vahetunnis ainult poistega, aga ühes vahetunnis jalutasin neli aastat vanema Piretiga.
5. Kui ma teda ühel hilisemal kooliaastal koolimajas kohtasin, siis ta küsis, kas ma teda enam ei tunne.
6. Kodu juures mängisime mänge raamatute järgi ja ma lugesin samu raamatuid, mida Piret ja minu kolm aastat vanem õde.
7. Hiljem kolis Piret Ameerikasse ja olen talle sinna mõned elektronkirjad saatnud.
8. Praegu on ta minu feisbuki kontaktide hulgas, aga ta pole minu postitusi laikinud, vaid ainult kommentaare, mis ma olen tema postitustele kirjutanud.
9. Piret ja Kerstin olid ainsad lapsed, kelle ma oma 11. sünnipäevale kutsusin, õde ja vennad elasid küll ka kodus.
10. 12. sünnipäevale ma enam tüdrukuid ei kutsunud, mõeldes, et nüüd kutsun poisse.

0 vastukaja: