neljapäev, mai 14, 2020

Lendlehed

Läksin maleturniirile tagasi. Küsiti, kas ma eelmises voorus kaotasin. Vastasin, et ei, võitsin. Selgus, et mõlemasse protokolli oli tulemus valesti märgitud. Ühte oli märgitud, nagu oleksid mõlemad vastased samaaegselt võitnud. Algas uus voor. Mul ei olnud veel vastast. Kohtunik rääkis minuga teemal, kas ta leidis minu pastaka.

*
Üks poiss ütles, et ma olen taga ruumis duši all käinud, tema asjad on märjad. Vastasin, et ei, duši all ei käinud mina, vaid üks minu vastane astus natukeseks ajaks sisse ja käis duši all. Läksime teise majja. Arvasin, et pean kahte poissi hoidma. Nende isa ütles, et lapsed on juba nii suured, et nad enam ei mängi. Ma teadsin, et osad lapsed selles vanuses mängivad. Väljusin majast. Hiinas algas uus majandusliku reklaami kampaania, mille puhul lasti lendu lendlehti. Mõtlesin, et need lendlehed on ju prügi, mis muudavad muruplatsid inetuks. Lendlehtede levimine sõltus tuulesuunast. Eestis puhusid läänetuuled, Hiinas puhus tuul pool aastat ühte pidi ja pool aastat teist pidi.

0 vastukaja: